برگزاری بیستمین جشنواره «شهید رجایی» در کردستان
کد خبر: 3679148
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

برگزاری بیستمین جشنواره «شهید رجایی» در کردستان

گروه سیاسی: بیستمین جشنواره «شهید رجایی» و دومین همایش سالانه «کردستان در مسیر توسعه» امروز، 14 دی ماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بهرام نصرالهی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری کردستان امروز، ۱۴ دی ماه در مراسم بیستمین جشنواره شهید رجایی و دومین همایش سالانه «کردستان در مسیر توسعه» با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی ارزیابی می شود، اظهار کرد: در این راستا عملکرد دستگاه ها بر اساس شاخص هایی مورد ارزیابی قرار می گیرد و دستگاه ها با ارسال مستندات خود به سازمان اداری استخدامی در واقع به نوعی خود ارزیابی می‌کردند.
وی افزود: در سال ۹۵ در یک رویکرد جدید دستگاه های اجرایی به پنج گروه هم سنخ شامل گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، عمومی، اجتماعی و قضایی، شرکتها، بانکها و بیمه‌ها، زیربنایی و تولیدی و حمایتی و سلامتی و بهداشتی تقسیم شدند که در این گروه ها عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری کردستان اعلام کرد: در گروه‌های مختلف به تفکیک شش دستگاه در گروه علمی، فرهنگی،آموزشی، ۱۱ دستگاه در عمومی، اجتماعی و قضایی، پنج دستگاه در گروه شرکت‌ها، بانک ها و بیمه ها و ۱۴ دستگاه در گروه زیربنایی و تولیدی و هشت دستگاه در گروه بهداشتی و سلامت از استان کردستان در این جشنواره شرکت کردند.
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی با ارائه عملکرد خود در گروه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و در پنج گروه مختلف پنج دستگاه برتر انتخاب شدند.
نصرالهی زاده ادامه داد: سه دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و سه دستگاه در شاخص‌های اقتصادی قابل تقدیر معرفی شدند و در کل ۱۱ دستگاه برتر امروز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: امروز همچنین از سه تیم ارزیاب دستگاه ها که اطلاعاتی به‌ روز و غیر مبهم و یکسری شاخص‌های دیگر را رعایت کرده بودند، سه تیم موفق انتخاب و تقدیر می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری کردستان با بیان اینکه کردستان در زمینه زیرساخت‌ها به یک کارگاه راه سازی تبدیل شده‌است بیان کرد: در شرایط بی پولی در کشور ما امسال مجوز برگزاری مناقصه 700 میلیارد تومانی راه را برگزار کردیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه خدمات زیادی در حوزه راه در استان انجام شده است، عنوان کرد: استان کردستان امسال با واگذاری سه پروژه به بخش خصوصی جزو استان های شاخص کشور در این بخش بوده است.
وی دستگاه های نظارتی را کنترل‌کننده عملکرد ادارات استان دانست و یادآور شد: دستگاه های نظارتی بسیار کمک حال ما بوده و گاهی از دستگاه های اجرایی نیز جلو افتاده‌اند.

captcha