طرح تحول سلامت؛ یکی‌از اقدامات شایسته دولت در راستای تحقق سیاست‌های داخلی
کد خبر: 3653049
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
خجسته‌پور مطرح کرد:

طرح تحول سلامت؛ یکی‌از اقدامات شایسته دولت در راستای تحقق سیاست‌های داخلی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان طرح تحول سلامت را طرح خوبی دانست و گفت: این طرح یکی‌از اقدامات شایسته دولت در راستای تحقق سیاست‌های داخلی بود که برکت فراوانی داشت و اگر سازمان‌های بیمه‌گر با دانشگاه علوم پزشکی همکاری نمی‌کردند، این طرح ابتر می‌ماند‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان، یک‌شنبه، 23 مهرماه، در  مراسم ‌معارفه مدیرکل بیمه سلامت لرستان، گفت: شش بانوی لرستانی در حوزه مدیریت ارشد استان فعالیت می‌کنند و این در حالی‌است که یکی‌از برنامه‌های دولت، افزایش میزان مشارکت بانوان در راستای مدیریت کلان کشور است.
وی افزود: اگر تا امروز نتوانستیم از حضور بانوان در این امر بهره‌گیری کنیم، این امر به‌علت کمتر بها دادن به این قشر در مدیریت‌های میدانی بوده است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این‌که در تحولات آینده از حضور بانوان بیشتر استفاده خواهد شد، عنوان کرد: در تغییرات آینده بین دستگاه‌های اجرایی از بانوان لرستانی بیشتر استفاده خواهیم کرد.
وی بیان کرد: تربیت نیروی جایگزین به‌عنوان یک آموزه برای مدیران باید در دستور کار باشد و این در حالی‌است که در برخی موارد دیده می‌شود که نیروی جایگزین در یک مجموعه کمتر دیده می‌شود.
خجسته‌پور ضمن قدردانی از اقدامات مدیرکل سابق بیمه سلامت لرستان،گفت: انتخاب مدیرکل جدید در این سازمان نشان‌دهنده وجود زمینه لازم برای رشد و بالندگی است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان بابیان این‌که طرح تحول سلامت طرح خیلی خوبی است، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از اقدامات شایسته دولت در راستای تحقق سیاست‌های داخلی بود و برکت فراوانی داشت و اگر سازمان‌های بیمه‌گر با دانشگاه علوم پزشکی همکاری نمی‌کردند، این طرح ابتر می‌ماند‌.

captcha