برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در حاشیه نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3645549
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
آزادبخت مطرح کرد:

برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در حاشیه نمایشگاه کتاب

گروه فرهنگی: مدیرعامل خانه مطبوعات گفت: روز دوشنبه هفته جاری کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی در نمایشگاه کتاب لرستان برگزار می‌شود.

امین آزادبخت، مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان در گفتگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، بیان کرد: روز دوشنبه هفته جاری کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی در سالن اجتماعات نمایشگاه کتاب لرستان توسط دکتر کیانوش رستمی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد این کارگاه از ساعت 16:30 الی 18 و با هدف توانمند سازی و ارتقا سطح بینش و سواد رسانه ای فعالان و علاقمندان به رسانه برگزار می‌شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با تاکید بر مسائل رفاهی برای اعضا خانه مطبوعات و خبرنگاران مشغول در خبرگزاری‌های استان لرستان، گفت: از اعضای خانه مطبوعات درخواست داریم جهت ثبت نام برای دریافت کارت رایگان یک ساله استخر تا پایان هفته جاری با ارائه یک قطعه عکس و مشخصات شناسنامه ای به دفتر خانه مطبوعات مراجعه نمایند.
وی بیان کرد: تا کنون 2 کارگاه در راستای ارتقا سطح کیفی خبرنگاران و علاقمندان برگزار شده و روز دوشنبه سومین کارگاه در این راستا برگزار می‌شود ضمن اینکه به زودی کارگاه‌های آموزشی و مقدماتی دیگری نیز برگزار خواهیم کرد.
آزادبخت گفت:برای افرادی که در این کارگاه‌ها آموزشی شرکت می‌کنند گواهی معتبر صادر خواهد شد.
captcha