ضرورت توجه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور به فضای مجازی
کد خبر: 3635446
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
حسینی تاکید کرد:

ضرورت توجه بیشتر مسئولان فرهنگی کشور به فضای مجازی

گروه اجتماعی: امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند، گفت: مسئولان فرهنگی کشور نیز باید اهتمام بیشتری در فضای مجازی داشته باشند تا دشمن در اهداف خود ناکام بماند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره امروز دوشنبه 6 شهریورماه در مراسم جشنواره شهید رجایی شهرستان خرم‌دره با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این شهیدان والا مقام الگوی عملی ما در تاسی به زندگی پیامبر و ائمه اطهار (ع) هستند.

وی با تاکید بر ضروت مطالعه بیشتر در زندگی سراسر درس شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: حضرت علی (ع) خطاب به فرزند خود امام حسن (ع) می‌فرمایند: «من وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنم گویا با گذشتگان زندگی می‌کنم» لذا برای الگوگیری بیشتر باید مطالعه زندگی این دو شهید والا مقام در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر تا زمان شهادت خویش از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به خلق و نظام اسلامی دریغ نکردند، اظهار کرد: خدمت به خلق برای کسانی که گرایش و افکار مادی ندارند و زندگی را فقط به این دنیا خلاصه نمی‌کنند، بهترین نعمت است.

حجت‌‎الاسلام حسینی با اشاره به اینکه خانواده شهدا به ویژه همسران آنها در دستیابی آنها به کمال و مقام شهادت نقش به‌سزایی داشتند، یادآور شد: همه ما در قبال شهدا و خانواده آنان مسئولیم.

وی با بیان اینکه مشکلات و تهاجمات علیه کشورمان بعد از انقلاب از نظر شکلی و ماهوی تغییر کرده است، بیان کرد: دشمنان در سال‌های نخست بعد از پیروزی انقلاب تهاجم نظامی را در دستور کار خود قرار دادند و وقتی به برکت خون شهدا توفیقی در این راه حاصل نکردند تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز تیرهایی که در فضای مجازی از سوی دشمنان پرتاب می‌شود فرزندان ما را مسموم کرده است، یادآور شد: برخی از جوانان و نوجوانان ما بدون اینکه خود بدانند درگیر حاشیه‌های فضای مجازی شده‌اند و ناخواسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند، عنوان کرد: مسئولان فرهنگی کشور نیز باید اهتمام بیشتری در فضای مجازی داشته باشند تا دشمن در اهداف خود ناکام بماند.

captcha