انتخاب آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی
کد خبر: 3635075
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

انتخاب آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

گروه اجتماعی: آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در شاخص عمومی انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان همزمان با هفته دولت در دانشگاه اصفهان، در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی در شاخص‌های عمومی از سوی رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر معرفی و به محمد حسن قائدیها، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تشکیل شد، از سید محمد میرپور، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و همچنین مهدی اسماعیلی، رئیس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل به عنوان برگزیدگان خدمت در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.
این دو کارمند در طول چند سال خدمت در نظام تعلیم و تربیت، گام های بلندی در حوزه توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی و همچنین رسیدگی به نیازهای مردم در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی برداشته‌اند تا جایی که در پرونده کاری خود فعالیت های متعددی به ثبت رسانده‌اند.
captcha