کشف محموله 54 کیلویی هروئين در رابر
کد خبر: 3625870
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

کشف محموله 54 کیلویی هروئين در رابر

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامي شهرستان رابر از كشف محموله 54 كيلوگرمي هروئين در طرح انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سرهنگ نبي‌الله ميرافضلي، فرمانده انتظامي شهرستان رابر دیروز سه‌شنبه، 10 مرداد گفت: مأموران پليس اطلاعات شهرستان رابر با همكاري يگان امداد در راستاي اجراي طرح شناسايي و انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر و مبارزه بي امان با سوداگران مرگ هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان به يک دستگاه خودروي پژو 405  مشكوك شده و دستور ايست صادركردند.
وي تصريح كرد: راننده خودرو بدون توجه به ايست پليس اقدام به فرار نمود كه با هوشياري مأموران خودرو متوقف و در بازرسي از خودرو، مقدار 54كيلو و 470 گرم هروئين و 15كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي درخودرو جاساز شده بود، كشف شد.
ميرافضلي اظهاركرد: در اين رابطه دو دستگاه خودرو پژو 405 توقيف و يك قاچاقچي دستگير كه جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.  
فرمانده انتظامي شهرستان رابر با اشاره به اينكه اين محموله قاچاق مواد مخدر از جنوب به مقصد شهرهاي مركزي كشور بارگيري شده بود، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
منبع: روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان
captcha