2 اختتامیه دیگر برای جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود/ گیلان؛ میزبان دوره بعدی جشنواره
کد خبر: 3620520
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

2 اختتامیه دیگر برای جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود/ گیلان؛ میزبان دوره بعدی جشنواره

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز از برگزاری دو اختتامیه دیگر برای بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

كوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با یادآوری اینكه بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت طی روزهای 25 تا 28 تیرماه به میزبانی این دانشگاه در حال برگزاری است، گفت: در این جشنواره 4 جشنواره اختتامیه برگزار می‌شود.

وی افزود: تاكنون 2 اختتامیه برای این جشنواره برگزار شده است و 2 اختتامیه دیگر آن طی امشب و فردا صبح برگزار خواهد شد البته تنها در 3 اختتامیه تجلیل از نفرات برگزیده داریم.

عزیزی ادامه داد: اختتامیه امشب در حقیقت گلباران و زیارت حرم حضرت شاهچراغ(ع) با حضور تمام متسابقان و همچنین برپایی محفل انس با قرآن كریم در این حرم مطهر با سخنرانی آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار كرد: آخرین اختتامیه این جشنواره فردا از ساعت 9 تا 12 در تالار حافظ با حضور مسئولان استانی و همچنین مسئولان وزارتخانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانان این مراسم گفت: اگر استاندار فارس در این مراسم حضور یابد، حتماً یكی از سخنرانان ما خواهد بود ضمن اینكه فردا فراهانی، معاون فرهنگی وزارت بهداشت نیز در این مراسم سخنرانی می‌كند.

عزیزی با بیان اینكه تلاش ما این است كه سخنرانی‌ها حداقل باشد و بیشتر بحث محتوایی جلسه و اهدای جوایز پررنگ شود، گفت: قریب به 160 نفر از برگزیدگان این دوره‌های شفاهی نیز فردا تجلیل خواهند شد ضمن اینكه پرچم این جشنواره نیز به میزبانان دوره بعدی جشنواره كه دانشگاه علوم پزشكی گیلان است در این مراسم به آنان تقدیم خواهد شد.

captcha