اعزام اولین کاروان زیارتی بانوان قرآنی به عتبات عالیات
کد خبر: 3619610
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

اعزام اولین کاروان زیارتی بانوان قرآنی به عتبات عالیات

گروه فعالیت‌های قرآنی: انجمن بانوان قرآنی خراسان رضوی همزمان با دهه ولایت اولین کاروان قرآنی را جهت اجرای محافل باشکوه در دهه ولایت به عتبات عالیات اعزام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اولین کاروان زیارتی بانوان قرآنی به همراه خانواده‌هایشان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
بنابر این گزارش، بانوان قرآنی در روز عرفه، برنامه‌هایی را برای زائران در حرم امامان علی(ع)، حسین(ع) و ابوالفضل(ع) برگزار خواهند کرد، همچنین در نجف اشرف و حرم امام علی(ع) رواقی به نام دارالقرآن به منظور برگزاری جشن‌ها، مسابقات و ... وجود دارد که این مکان نیز جهت اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی از جمله اجرای مسابقات، تواشیح و ... هماهنگ و در نظر گرفته شده است.
علاوه براین، امکانات زیارتی و سیاحتی نیز برای زائران قرآنی در این سفر محیا است و اساتید بانوی قرآنی مانند موسوی‌نیا، هاشمی، خدایی و ... این کاروان زیارتی را همراهی می‌کنند.
این کاروان دو روز قبل از مراسم عرفه به عتبات اعزام می‌شود و تا پنج روز بعد از مراسم عرفه این سفر زیارتی ادامه خواهد یافت و همه متقاضیان به عتبات اعزام خواهند شد و ظرفیت ثبت‌نام محدود نیست.
گسترش فرهنگ قرآنی، شناخته شدن بیشتر قرآنیان ایران و پتانسیل بالای آن‌ها توسط زائران دیگر کشورها در عتبات از جمله اهداف این سفر عنوان شده است.
گفتنی است، این کاروان زیارتی با حضور جمعی از اساتید، قاریان، حافظان، اعضا خانه نخبگان قرآنی استان، مدیران و اعضای جلسات قرآنی بانو جهت اجرا و حضور در محافل قرآنی در حرم سیدالشهداء(ع) و نیز حرم امام علی(ع) همزمان با ایام عرفه و مناسبت عید غدیر عازم عتبات خواهند شد.
یادآور می‌شود، هزینه ثبت‌نام این سفر 10 روزه هوایی مبلغ یک میلیون و 800 هزارتومان است و به صورت اقساط ماهیانه ۲۰۰ هزارتومان خواهد بود که مهلت ثبت نام و تحویل مدارک تا پایان تیرماه سال جاری است و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۶۲۰۰۱۱۶، اشرف محمودآبادی تماس حاصل کنند.
captcha