رقابت 10 هزار نفر از قرآنیان وزارت بهداشت در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3619214
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳

رقابت 10 هزار نفر از قرآنیان وزارت بهداشت در بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: در بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی 10 هزار و 210 نفر در بخش آوایی این جشنواره شركت كردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در بخش آوایی طی روزهای 25 تا 28 تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد.

این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و تواشیح برگزار خواهد شد كه در این بخش، 10 هزار و 210 نفر از قرآنیان وزارت بهداشت به رقابت پرداختند و در نهایت 600 نفر به عنوان منتخب به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

مسابقات مذكور در سه بخش دانشجویی، كاركنان و اساتید برگزار شده است كه از این تعداد 10 هزار نفر در بخش آوایی در بخش اساتید 363 نفر،‌ در بخش كارمندان 5 هزار و 47 نفر و در بخش دانشجویان 4 هزار و 799 نفر به رقابت در مرحله مقدماتی در سراسر كشور به رقابت پرداختند.

یادآور می‌شود، طی روزهای 25 تا 28 تیرماه مراسم‌های اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان سایر بخش‌های جشنواره اعم از پژوهشی و كتبی و غیره نیز در شیراز برگزار خواهد شد.
captcha