برگزاری همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا در بندر امام
کد خبر: 3596914
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

برگزاری همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا در بندر امام

گروه فرهنگی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی از برگزاری پنجمین همایش منطقه‌ای خوشنویسی چلیپا به‌مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) در بندر امام خبر داد و گفت: هنرمندان تا 11 خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سیدستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری پنجمین همایش خوشنویسی چلیپا به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بندر امام خبر داد.

وی گفت: با موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این رویداد هنری که در سال‌های گذشته در شهرستان لالی برگزار می‌شد، امسال در بندر امام برگزار خواهد شد. این رویداد در سال‌های گذشته در گستره استان برگزار می‌شد و امسال در پنجمین دوره به صورت منطقه‌ای با حضور استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری‌، لرستان‌، ایلام‌، کهگیلویه و بویر‌احمد و خوزستان برگزار می‌شود.

فاطمی زمان برگزاری این همایش را نیمه خرداد اعلام کرد و گفت: مطابق فراخوان اعلام شده جشنواره خوشنویسی چلیپا در دو بخش نستعلیق و شکسته و براساس اشعار حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی با بیان اینکه شرکت در همایش برای عموم خوشنویسان آزاد است، گفت: هر هنرمند مجاز به ارسال ٣ اثر خواهد بود و مهلت ارسال آثار11 خردادماه اعلام شده است.

وی گفت: نشانی الکترونیکی جشنواره به نشانی Satar.fatemi2017@gmail.com آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان و نظرات و پیشنهادات آنها خواهد بود. همچنین شماره تلفن‌های ٠٩١٦٦١٧٤٥٦١ و ٥٢٢٣٥٢٠٦ و ٥٢٢٣٥٢٠٨ در ساعات اداری پاسخگوی متقاضیان هستند.

captcha