اعزام 125 نفر از محل نیات موقوفات کرمان به عتبات عالیات
کد خبر: 3594406
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
فاطمی اعلام کرد:

اعزام 125 نفر از محل نیات موقوفات کرمان به عتبات عالیات

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: طی 3 سال گذشته 125 زائر از محل نیات موقوفات منطبق استان به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان امروز یکشنبه، 10 اردیبهشت در نشست توجیهی کاروان اعزامی به کربلا گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای اجرای عمل امینانه به نیات واقفین خیراندیش، هر ساله اقدام به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کشور عراق می‌کند. 
وی افزود: طی ۳ سال گذشته قریب به ۱۲۵ زائر در قالب کاروان حرم حسینی به کربلا اعزام شدند که با توجه به اولویت های سازمانی اوقاف این تعداد زائر از میان اقشار کم درآمد و افراد مناطق محروم استان انتخاب می‌شوند. 
حجت‌الاسلام فاطمی بابیان اینکه اعزام کاروان زیارتی زائران حرم حسینی هر ساله توسط سازمان اوقاف انجام می‌شود، بیان کرد: امسال کاروان زیارتی کرمان تعداد ۴۰ زائر از بین خانواده‌ی هیئت امناء و خادمین اماکن متبرکه، خانواده شهداء مدافع حرم استان کرمان، جمعی از مربیان قرآنی و افراد معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ی جمعه استان کرمان انتخاب شدند. 
وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح افزود: همه هزینه‌های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق استان تأمین می‌شود. 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان از اعزام کاروان زیارتی حرم رضوی در اوایل مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های اعزامی این طرح، بیش از ۲۴۰ نفر جهت زیارت حضرت ثامن‌الحجج به مشهد اعزام خواهند شد.
منبع: اداره اوقاف و امور خیریه کرمان
captcha