اسامی برگزیدگان هجدهمین مسابقات سراسری قرآن سازمان تأمین اجتماعی
کد خبر: 3575259
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

اسامی برگزیدگان هجدهمین مسابقات سراسری قرآن سازمان تأمین اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم، شب گذشته، 28 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مشهد معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم، شب گذشته، 28 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مشهد معرفی و تقدیر شدند.
در رشته حفظ پنج جزء بانوان، مرضیه یاریان از مدیریت درمان اصفهان، زهره فلاحی از مدیریت درمان فارس و محدثه درویش از مدیریت درمان کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
سعیده کردی‌یزدی از مدیریت درمان یزد، فرشته قادری از مدیریت درمان کاشان و رقیه شوندی از مدیریت درمان البرز، در بخش حفظ شش جزء و سمیه رحمتی از مدیریت درمان خراسان جنوبی، مریم علی‌مرادی از مدیریت درمان تهران و شهربانو قادری از مدیریت درمان اصفهان در رشته حفظ 14 جزء، به ترتیب به عنوان برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.
در رشته ترتیل بانوان، منیره شریعتی از اداره کل بیمه‌ خراسان رضوی، معصومه حیدری‌نسب از مدیریت درمان کرمان و لیلا مرادان از مدیریت درمان تهران و در رشته قرائت بانوان، سیده‌سکینه موسوی از مدیریت درمان بوشهر، معصومه بهروز از مدیریت درمان خراسان شمالی و مرضیه مریدی از مدیریت درمان لرستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
فاطمه رخصتی از مدیریت درمان گیلان رتبه اول، زهرا گرجی از مدیریت درمان قم رتبه دوم و سحر عزیزی‌نژاد از اداره کل بیمه‌ تهران، رتبه سوم به عنوان برگزیدگان رشته مفاهیم بانوان اعلام شدند.
اما در بخش آقایان و در رشته حفظ پنج جزء، امیر قبادی از مدیریت درمان گیلان، محمد شیرین‌سخن از مدیریت درمان کردستان و منصور اسدی‌زاده از مدیریت درمان خوزستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ پنج جزء و علی سالمی‌پور از مدیریت درمان خوزستان، هادی درائی از مدیریت درمان بوشهر و اسماعیل بختیاری از مدیریت درمان خراسان رضوی، رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ شش جزء را کسب کردند.
در رشته حفظ 14 جزء نیز، فؤاد نعیماوی از اداره کل بیمه‌ خوزستان، مهدی ظریف ذاکریان از مدیریت درمان خراسان رضوی و سیدمرتضی مرتضوی از اداره کل بیمه‌ قم رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته ترتیل آقایان، محمود دیانی از مدیریت درمان اصفهان، اکبر حاج‌فتح‌علی از اداره کل بیمه‌ قزوین و علی محمدپور از مدیریت درمان خراسان شمالی به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم اعلام شدند.
همچنین عباس بحرینی از مدیریت درمان قم، محسن نادرپور از مدیریت درمان همدان و یاسر نوری از مدیریت درمان مازندران در رشته قرائت آقایان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
محمدعلی برزویی از مدیریت درمان اصفهان، قدیر طالعی از اداره‌کل بیمه‌ اردبیل و احسان جعفرزاده از اداره‌کل بیمه‌ تهران نیز به عنوان رتبه‌های اول تا سوم رشته مفاهیم مورد تقدیر قرار گرفتند.
captcha