کانون قرآن «نورالثقلین» میزبان جلسات متعدد قرآنی
کد خبر: 3553503
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

کانون قرآن «نورالثقلین» میزبان جلسات متعدد قرآنی

گروه جلسات و محافل: جلسات متعدد قرآنی طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه‌ها در کانون قرآن «نورالثقلین» محله رستم‌آباد تهران برگزار می‌شود.

علیرضا چیذری، کارشناس کانون قرآن نورالثقلین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های کانون قرآن «نورالثقلین» مسجد شهید شاه ‌آبادی که در محله رستم‌آباد تهران است، گفت: جلسات متعدد قرآنی با بهره‌گیری از اساتید برجسته قرآنی ویژه گروه مختلف سنی آقایان در حال برپایی است.
وی با اشاره به مشخصات این جلسات، اظهار کرد: جلسه آموزش قرآنی با تدریس حسن ربیعیان، داور و قاری بین‌المللی کشورمان، شنبه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا ویژه قرآن دوستان تشکیل می‌شود. همچنین جلسه آموزش قرآن دیگری نیز روزهای یکشنبه، با تدریس علیرضا چیذری، قاری برجسته کشورمان ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.
چیذری با اشاره به اینکه دو کلاس فوق در کانون نورالقلین برپا خواهد شد، اضافه کرد: همچنین دوشنبه‌ها نیز کلاس آموزش قرآن دیگری نیز با مربیگری سیدحمید جوزی در مسجد برای عموم مردم علاقه‌مندان در زمینه تجوید و بیان نکات فنی تلاوت و قرائت تشکیل می‌شود.
وی عنوان کرد: در این زمینه مسابقه‌ای ویژه سنین 9 تا 16 سال دختر و پسر و با محوریت سوره یاسین پنج‌شنبه و جمعه، 25 و 26 آذرماه در رشته‌های حفظ و ترتیل سوره مبارکه یاسین در مسجد شهید شاه‌آبادی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مسجد شاه‌آبادی در خیابان دیباجی، خیابان شهید غفوری قرار دارد.
captcha