اعزام 500 زائر پیاده سیستانی و بلوچ به مشهد
کد خبر: 3540846
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

اعزام 500 زائر پیاده سیستانی و بلوچ به مشهد

گروه اجتماعی: رئیس هیئت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت ایام شهادت امام علی‌ابن موسی الرضا(ع) 500 زائر سیستانی و بلوچ از سرتاسر استان 7 آذرماه در قالب کاروان پیاده به مشهد اعزام می‌شوند.

غلامرضا باغبانی، رئیس هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: به‌مناسبت بزرگداشت ایام شهادت امام علی‌ابن موسی الرضا(ع) 500 زائر سیستانی وبلوچ از سرتاسر استان در قالب کاروان پیاده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه این اقدام برای عرض ارادت به ساحت مقدس ثامن الحجج است، اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام استان سیستان وبلوچستان طبق روال چند سال اخیر و برای چهارمین سال متوالی اقدام به اعزام زائرین محب رضوی در قالب کاروان پیاده می‌کند.
رئیس هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان افزود: محبان علی بن موسی الرضا (ع) که تمایل به شرکت در این کاروان را دارند، می‌توانند تا 10 آبان‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی هیأت رزمندگان اسلام و یا با مراجعه حضوری به آدرس زاهدان تقاطع خیابان کفعمی و مصطفی خمینی برای ثبت‌نام اقدام کنند.
باغبانی با بیان اینکه تاریخ اعزام کاروان پیاده زائرین علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) 7 آذرماه است، عنوان کرد: در صورتی که ثبت نام زائرین بیش از سهمیه اعلام شده صورت پذیرد، برای اعزام افراد نهایی، قرعه کشی انجام می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۵
0
0
شرکت علاقمندان نشانه از عشق و علاقه آنها به امام را بیانگر است
captcha