تقدیر مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از کارگردان «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا»
کد خبر: 3540142
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

تقدیر مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از کارگردان «آخه اینجا نزدیک‌تره به خدا»

گروه هنر: مؤسسه هنرمندان پیشکسوت روز گذشته از حامد هوشیاری، نویسنده و کارگردان نمایش دفاع مقدس «آخه اینجا نزدیکتره به خدا» تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی نمایش دفاع مقدسی «آخه اینجا به خدا نزدیکتره»، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز گذشته شنبه اول آبان، با اهدای لوح تقدیر از حامد هوشیاری به پاس نویسندگی و کارگردانی آثار دینی و ارزشی طی سال‌های گذشته تقدیر ویژه به عمل آورد.

سیدعباس عظیمی در این مراسم که شامگاه شنبه اول آبان به بهانه نمایش جدید این کارگردان در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، عنوان کرد: تاریخ پرفراز و نشیب ایران، سرشار از رویدادهای افتخارآمیزی است که در این مسیر تئاتر ارزشی همچون نگینی برتارک آن می‌درخشد.

وی گفت: بی‌شک پرداختن و زنده نگهداشتن از میراثی چنین ارزشمند قابل تقدیر است. بنده بزعم خود هنرنمایی حامد هوشیاری در نویسندگی و کارگردانی آثاری از جمله «سحرگاه سوم»، «یک از175»، «آخه اینجا نزدیکتره به خدا» در پرداختن به موضوعات ارزشی را بیانگر روح متعهد او نسبت به ارزش‌های جامعه می‌دانم که در طی این سال‌ها با دعوت از هنرمندان پیشکسوت در تولید آثار، موفق و سربلند بوده است؛ از این‌رو وی شایسته قدردانی و تقدیر است.

یادآور می‌شود، نمایش «آخه اینجا نزدیکتره به خدا» به نویسندگی و کارگردانی در خانه نمایش اداره تئاتر تا 7 آبان‌ماه به روی صحنه خواهد رفت.

captcha