یادواره 34 شهید سیه‌بنوئیه رابر برگزار شد
کد خبر: 3537339
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

یادواره 34 شهید سیه‌بنوئیه رابر برگزار شد

گروه سیاسی: همزمان با تاسوعای حسینی دومین یادواره 34 شهید والامقام روستای سیه بنوئیه رابر امروز سه‌شنبه، 20 مهر با حضور مردم عزادار در جوار گلزار شهدای سرافراز این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی صادقی، امام جمعه رابر در این مراسم با تسلیت شهادت جانسوز اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع)، فرزندان و یاران باوفایش با اشاره به زیارتنامه آقا ابالفضل العباس(ع) گفت: خداوند متعال به واسطه دو ویژگی عبد و مطیع بودن این مقام را به ایشان عنایت فرمود.
وی در این زمینه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: شهدای ما نشان دادند که هم عبد بودند و هم مطیع امام زمان(عج) و ما هم باید عبد و مطیع خوبی برای صاحب عصر(عج) خویش باشیم.
امام جمعه رابر بیان کرد: بنا به گفته حضرت امام راحل اگر دشمن به ما لبخند بزند، بدانیم که یک جای کار ما مشکل دارد و شک کنیم و به دنبال اصلاح آن باشیم و مراقب کنیم، دشمن فرصت را از ما نگیرد.
حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: شهدای ما به ویژه جوانانی که هنوز محاسن نداشتند در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و جان خود را فدای انقلاب کردند که نظام جمهوری اسلامی به دست بیگانگان نیفتد.
وی با اشاره به اینکه شهدا رفتند که نظام سرمایه‌داری نداشته باشیم، بیان داشت: اگر می‌خواستیم نظام سرمایه‌داری داشته باشیم، مانند کشورهای خلیج فارس بودیم که حتی باید آب و خوراکشان را هم از جاهای دیگر تأمین کنند.
حجت‌الاسلام صادقی تأکید کرد: در این دوره و زمانه دزدهای فرهنگی به دنبال تضعیف فرهنگ ما هستند و ما باید مواظب باشیم، دین و ایمان‌مان به تاراج نرود و با پیروی از ولایت‌فقیه برای ترویج هرچه بیشتر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
یادآور می‌شود، این مراسم با مرثیه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) و ذکر خاطره شهدا توسط همرزمان شهدا همراه بود.
captcha