سامانه پرسش و پاسخ‌ پایگاه نشر آثار آیت‌الله بهبهانی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3531072
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

سامانه پرسش و پاسخ‌ پایگاه نشر آثار آیت‌الله بهبهانی راه‌اندازی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سامانه پرسش و پاسخ‌ پایگاه نشر آثار آیت‌الله العظمی بهبهانی(مصباح‌الهدایه) با محوریت مباحث اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی آیات قرآن کریم راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام و السلمین عبدالامیر سلطانی مدرس تفسیر و علوم قرآن دارالعلم آیت‌الله بهبهانی اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره با فعالیت پایگاه نشر آثار آیت‌الله بهبهانی در فضای مجازی گفت: یکی از امکانات این پایگاه گزینه‌ای به نام پرسش و پاسخ است که در آن مباحث اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی آیات قرآن کریم در قالب پرسش و پاسخ به مخاطبان ارائه شده است.

وی گفت: این پرسش‌ها از صفحات قرآن کریم و به صورت هفتگی در پایگاه اینترنتی این مدرسه قرار داده می‌شود. این طرح برای اولین بار از سوی این مدرسه برگزار شده است.

سلطانی اظهار کرد: از این پرسش و پاسخ می‌توان به عنوان منابع در برنامه‌های مساجد استفاده کرد.

سلطانی با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند سؤالات خود را در این پایگاه مطرح کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت طرح پرسش‌های خود می‌توانند به قسمت پرسش و پاسخ پایگاه به نشانی www.ask.mesbah-hedayeh.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود؛ در قسمت پرسش و پاسخ این پایگاه می‌خوانیم: این پرسمان دینی در تلاش است به پاسخ گویی پرسش‌هایی بپردازد که در جامعه امروزی عموم اصناف و طبقات علمی، فرهنگی و اجتماعی کنجکاو و در صدد یافتن پاسخ آن هستند. از این رو کوشش پژوهشگران در این بخش، اتقان علمی پاسخ‌ها و برآوردن نیاز های دینی – علمی عموم افراد در هر صنف و گروه از جوانان تا فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی است.

captcha