اختتامیه ترتیل‌خوانی قرآن کارکنان قطار شهری مشهد
کد خبر: 3513253
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

اختتامیه ترتیل‌خوانی قرآن کارکنان قطار شهری مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه ششمین دوره ترتیل‌خوانی قرآن کریم کارکنان قطار شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، ظهر امروز، ۱۵ تیرماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه ششمین دوره ترتیل‌خوانی قرآن کریم کارکنان شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، ظهر امروز، ۱۵ تیرماه در مشهد برگزار شد.
بنابر این گزارش، مراسم ترتیل‌خوانی کارکنان شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از ابتدای ماه مبارک رمضان با قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم و با حضور 250 نفر از کارکنان در محل نمازخانه این شرکت برگزار می‌شد که امروز همزمان با آخرین روز ماه مبارک به پایان رسید.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط محمد محمودی، یکی از قاریان و از پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد آغاز شد.
بر این اساس، مراسم اختتامیه این دوره، با حضور پرشور کارکنان و با اجرای حمید غلامی، کارشناس ـ مجری قرآن کریم و همچنین تلاوت و تفسیر قرآن کریم توسط جواد فروغی، قاری برجسته کشورمان برگزار شد، همچنین در این مراسم، فروغی در تفسیر آیاتی از قرآن کریم، دور شدن از تیرگی‌های دنیوی را با تمسک به انوار الهی، توسل به پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و به کارگیری عقل و عمل را لازم دانست.
یادآور می‌شود، در پایان مراسم از خادمان و برگزارکنندگان این مراسم توسط قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تقدیر به عمل آمد.
captcha