گشايش پنجمين نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» در لالی
کد خبر: 3503818
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

گشايش پنجمين نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» در لالی

گروه هنر: پنجمين نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی از امروز 16 خردادماه در شهرستان لالی گشايش می​يابد.

سیدستار فاطمی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی در گفت​وگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، اعلام كرد: نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ساعت 12 امروز یكشنبه 16 خردادماه در شهرستان لالی گشايش می​يابد.

به گفته وی این نمایشگاه هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده و مراسم افتتاح آن با حضور مسئولان شهرستان برگزار می​شود.

فاطمی با بیان اینكه فراخوان پنجمین همایش خوشنویسی «چلیپا» از فروردین​ماه امسال و در گستره استان منتشر شد، افزود: بیش از ۶۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این همایش رسیده است كه از میان آنها 30 اثر در این نمایشگاه در معرض دید هنردوستان قرار می​گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی یادآور شد: این همایش خو​شنویسی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه هنر خوشنویسی و در دو محور خط نستعلیق و شكسته برگزار شد.

وی با بیان اینكه نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» به مدت 10 روز؛ صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه​مندان خواهد بود، اعلام كرد: مرسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان پایان خردادماه برگزار می​شود.

captcha