دفاع از فرهنگ انقلاب و محرومان از اقدامات بسیج است
کد خبر: 3457284
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

دفاع از فرهنگ انقلاب و محرومان از اقدامات بسیج است

گروه اجتماعی: استاندار کرمانشاه در تجمع بزرگ بسیجیان با بیان این که حضور بسیجیان در صحنه پر اهمیت است، گفت: دفاع از فرهنگ انقلاب و محرومان و مظلومان جهان دسته دیگری از اقدامات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز پنج شنبه تجمع بزرگ بسیجیان در محل میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد.

در این مراسم اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با اشاره به اهمیت حضور بسیجیان در صحنه بر لزوم قدرشناسی از زحمات بسیجیان و نیروهای مسلح تاکید کرد.

وی افزود: آنچه مردم در دفاع از انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند آنچنان بزرگ است که قدرشناسی از آن هم باید بسیار بزرگ باشد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: هر آنچه ما در این مقام بگوییم و انجام دهیم کافی نیست.

رازانی تصریح کرد: دفاع از سرزمین در مقابل تهدیدات بیرونی یکی از وظایف بسیج است.

وی گفت: دفاع از فرهنگ انقلاب، محرومان و مظلومان جهان نیز دسته دیگری از اقدامات بسیج است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به این که امروز و در سالیان گذشته ایران اسلامی با تهدیدات بیرونی مواجه بوده و بعد از انقلاب این تهدید همچنان از سوی دشمنان منطقه ای و جهانی ادامه دارد، افزود: نیروهای مسلح به تنهایی برای دفاع از کشور کافی نیستند و با توجه به اینکه تهدید بسیار بزرگ است باید زمینه حضور همه ملت در صحنه فراهم شود و این راهی جز حضور در گسترش بسیج ندارد.

رازانی اظهار کرد: حضور بسیجیان پراهمیت و در این میان همه ملزومات حضور قدرتمند باید فراهم باشد.

captcha