امام جمعه جدید معمولان معرفی شد
کد خبر: 3447612
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

امام جمعه جدید معمولان معرفی شد

گروه اجتماعی: طی مراسمی امروز جمعه، ۲۲ آبان‌ماه امام جمعه جدید شهر معمولان پل‌دختر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در نمازجمعه امروز معمولان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، امام جمعه جدید شهر معمولان پل‌دختر معرفی شد.

در این مراسم که در مصلای نمازجمعه  شهر معمولان پل‌دختر برگزارش د، با تقدیر از حجت‌الاسلام عابدینی، امام جمعه سابق این شهر، حجت‌الاسلام حکیمی به‌عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.
یادآور می‌شود، امام جمعه جدید معمولان در بدو ورود به این شهر به‌همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد ابتدا به گلزار شهدای شهر معمولان رفت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با خانواده سه نفر از شهیدان شهر معمولان شهید علی محمدی، شهید محمد علی سپندیانی و شهید سیفی بیرانوند دیدار  و از صبر و پایداری آنان تجلیل کردند.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در دیدار با خانواده سه تن از شهیدان شهر معمولان شهید علی محمدی و شهید محمد علی سپندیانی و شهید سیفی بیرانوند، افزود: شهدا با خون پاک خویش به جامعه حیات می‌بخشند و مسیر سرخ آنها پرچم هدایت جامعه اسلامی است.
وی به اهمیت جایگاه و نقش شهدا در اقتدار امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: عزت، عظمت، اقتدار، امنیت، آرامش، استقلال و سربلندی امروز ایران مدیدن خون پاک شهدا است.
میرعمادی با بیان این‌که شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند افزود: شهید افتخارآفرین است و راه سعادت را به ما نشان می‌دهد و امروز به برکت خون شهدا شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در همه ابعاد هستیم .
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان این‌که شهدا در نزد خداوند متعال دارای مقام عظیم و ویژه هستند، گفت: شهدا برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی از سرمایه‌های وجودی و بزرگترین دارایی خویش که جانشان بود گذشتند و اکنون ما در قبال این عزیزان وظیفه‌ای سنگین داریم.
حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی با بیان این‌که وصیت‌نامه شهدا بهترین الگو راه زندگی است افزود: وصیت‌نامه‌های شهدا گنجینه هدایت هستند که همواره باید بازخوانی شوند و آرمان‌ها و اهداف شهدا برای نسل جوان تبیین و ترویج شود.
وی صیانت از دستاوردهای خون پاک شهدا را تکلیف همگان دانست و گفت: امروز باید تلاش شود ارزش‌ها، آرمان‌ها و ایثارگری‌های شهدا به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل شود زیرا استمرار انقلاب اسلامی در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است .
وی از صبر، استقامت و حمایت و تبعیت از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، خانواده های شهدا تقدیر کرد و افزود: شهدا معامله با خدا را بر همه چیز ترجیح دادند و در این معامله اجر پر سودی بدست آوردند .
حجت‌الاسلام  میرعمادی خاطرنشان کرد: وجود نماز جمعه به برکت خون پر ثمر شهدا به‌‌ویژه شهدای محراب است که در راه انقلاب جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: بخش معمولان تعدا 72 شهید والامقام و 40 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که نشان دهنده عشق این مردم به امامت و ولایت است.

captcha