شناسنامه مکانیزه شهید مجید مرشدی به مادرش تقدیم شد
کد خبر: 3379382
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

شناسنامه مکانیزه شهید مجید مرشدی به مادرش تقدیم شد

گروه اجتماعی: در حاشیه برگزاری مراسم «آبروی محله» شهرستان خرمدره شناسنامه مکانیزه شهید مجید مرشدی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به مادرش تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، مراسم «آبروی محله» توسط حوزه شهید کلاهدور در منزل پدری شهید مجید مرشدی از شهدای خرمدره برگزار شد. در این مراسم که مسئولین شهر نیز حضور داشتند، شناسنامه مکانیزه این شهید توسط امام‌جمعه خرمدره به مادر وی تقدیم شد.
یادآور می‌شود؛ شهید مجید مرشدی در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد و پس از طی دوران کودکی در کنار پدر و مادر زحمتکش، وارد مدرسه شد و تا کلاس سوم راهنمائی ادامه تحصیل داد و سپس در امور کشارزی  یار و مددکار پدر شد.
وی پس از شروع جنگ تحمیلی در سال۶۱ عازم خدمت مقدس سربازی شد و دوران آموزش را در لشگر ۱۶ زرهی قزوین به پایان رساند و عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد و به تیپ ۲ زرهی زنجان پیوست.
شهید مرشدی در عملیات بیت‌المقدس داوطلبانه به شناسایی ادوات زرهی دشمن به خط مقدم اعزام شد و پس از انجام مأموریت در منطقه‌ی خرمشهر در حین مراجعت به سنگرهای خودی مورد اصابت خمپاره‌ی دشمن قرار گرفت و به  درجه رفیع شهادت رسید.

captcha