بسیج جامعه پزشکی نیرودر صورت اعلام نیاز حج و زیارت نیرو و تجیهزات به منا اعزام می‌کند
کد خبر: 3367046
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

بسیج جامعه پزشکی نیرودر صورت اعلام نیاز حج و زیارت نیرو و تجیهزات به منا اعزام می‌کند

گروه سلامت: مدیرکل روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور از اعزام نیرو و تجهیزات پزشکی در صورت اعلام نیاز سازمان حج و زیارت به منا خبر داد.

مجید نورزوی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: بسیج جامعه پزشکی کشور در صورت اعلام نیاز سازمان حج و زیارت و هلال احمر آمادگی اعزام پزشک و هرگونه تجهیزات مورد نیاز را برای کمک به زوار حادثه دیده دارد.

وی افزود: بنابر روایت شاهدان پلیس و نیروهای امنیتی آل سعود از هرگونه کمک رسانی پزشکی به زوار حادثه دیده جلوگیری کرده و حجاج ایرانی خود اقدام به کمک رسانی به این حادثه دیدگان می‌کنند.

نوروزی تصریح کرد: نیروهای پزشکی سازمان حج و زیارت نیروهای زبده‌ای هستند که می توانند در صورت بحران در کمترین زمان بیشترین خدمات را ارائه دهند.

مدیرکل روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی هم چنین با اشاره به دو حادثه سقوط جرثقیل و متروی مکه اظهار کرد: مسجل شده است که گروهی از آل سعود که در به وجود آمدن دو حادثه پیشین نقش داشته‌اند این‌بار نیز در روز رمی جمرات دو راه اصلی تردد حجاج را بسته و زمینه ساز این حادثه ناگوار شده‌اند که امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند.

captcha