مسئولان به اظهارات بد دشمنان پاسخ دهند
کد خبر: 3357918
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
امام‌جمعه موقت کیش:

مسئولان به اظهارات بد دشمنان پاسخ دهند

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام یوسف‌پور با تأکید بر اینکه تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی باید به‌صورت کامل برداشته شود، اظهار کرد: مسئولان به اظهارات بد دشمنان پاسخ قاطع بدهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام رحمان یوسف‌پور، امام‌جمعه موقت کیش دیروز، 13 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این جزیره با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی امور زندگی گفت: نباید فریب لبخند دشمن را بخوریم، آمریکائیان همچنان اقدامات کشورهای مستبد و نزدیک به خود علیه کشورهای مظلوم را اقدام تروریستی نمی‌دانند و از آن‌ها حمایت می‌کنند.
امام‌جمعه موقت کیش به سخنان رهبرمعظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: تحریم‌ها باید به‌صورت کامل برداشته شود و مسئولان نیز به اظهارات بد دشمنان پاسخ قاطع بدهند.
وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه کیش به حادثه خونین 17 شهریورماه 1357 در میدان ژاله اشاره کرد و گفت :این حادثه شباهت زیادی به حادثه 15 خرداد داشته است.
یوسف‌پور به جایگاه والای آیت‌الله طالقانی، نخستین امام‌جمعه تهران پس از انقلاب، شهادت آیت‌الله علی قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی اشاره کرد و گفت: این عزیزان سرمایه‌های اصلی نظام بودند و با خدمات ارزنده خود به انقلاب اسلامی خدمات زیادی کردند.
خطیب جمعه کیش به 80 شهید تازه وارد شده به ایران از مسیر هویزه و برگزاری مانور 50 هزار نفری بسیجیان در تهران نیز اشاره کرد و گفت: این رزمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی وملت ایران را به دنیا نشان می‌دهد.

captcha