زائران امام رضا(ع) شایسته بهترین خدمات هستند
کد خبر: 3004313
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
نیشابوری:

زائران امام رضا(ع) شایسته بهترین خدمات هستند

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: زائران امام رضا(ع) شایسته بهترن خدمات هستند و خدمت به آنها رضایت خدا را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علی‌اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد روز گذشته، 26 اسفندماه در آیین رونمایی از یک‌هزار و 300 تاکسی نوسازی شده در مشهد با بیان اینکه زائران امام رضا(ع) شایسته بهترین خدمات هستند و خدمت به آن‌ها رضایت خدا را به همراه دارد، افزود: طی هشت ماه گذشته برای امکان خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران امام رضا(ع)، یک هزار و 300 تاکسی نوسازی و جایگزین خودروهای فرسوده شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیز هشت خودرو دیگر نوسازی شده‌اند، ادامه داد: خودروهای فرسوده به دلیل ایجاد آلودگی هوا حذف می‌شوند و این در حالی است که آمار نوسازی مشهد مقدس با یک سوم آمار نوسازی شده کل تاکسی‌های سراسر کشور برابری می‌‍کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد با بیان اینکه تا پایان خرداد 94 تمام تاکسی‌های فرسوده بازسازی می‌شوند، اظهار کرد: نرخ سود تسهیلات برای تاکسیرانان 22 درصد بود که بعد از مکاتبات به 15 درصد رسید.

وی به مشکلات رانندگان در زمینه بازسازی خودروی فرسوده عنوان کرد: موضوع داشتن دو ضامن از سوی رانندگان، برای تسهیلات نیز مشکلی بزرگی بود که آن را به یک ضامن کاهش دادیم، البته با تأکید شهردار مشهد و تصویب شورای این شهر ضمانت تاکسیرانان را شهرداری متقبل شده است.

captcha