پایبندی به اصول ‌و تبعیت از رهبری؛ بهترین پاسخ ملت ایران ‌برابر اظهارات ناتانیاهو
کد خبر: 2945778
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
صادقی اظهار کرد:

پایبندی به اصول ‌و تبعیت از رهبری؛ بهترین پاسخ ملت ایران ‌برابر اظهارات ناتانیاهو

گروه سیاسی: اگر مردم ایران به اصول خود پایبند باشند و منافع خود را به‌عنوان یک اصل قلمداد کرده و در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها حضور پیدا و از مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها تبعیت کنند، بزرگترین پاسخ به قدرت‌های استکباری است.

ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به اظهارات اخیر ناتانیاهو درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ناتانیاهو و قدرت‌های استکباری هر ‌ازگاهی نمایشی به عمل می‌آورند تا پنهان‌کننده شکست‌های پیاپی آن‌ها باشد.

وی افزود: آن‌ها تلاش کردند که نشان دهند جمهوری اسلامی اهل مذاکره نیست اما مسیری که رهبر معظم انقلاب برای دولتمردان ما باز‌کردند، ثابت کرد که جمهوری اسلامی هم اهل مذاکره، هم شفاف‌سازی و هم عمل کردن به فتوای مقام معظم رهبری است و در منشور ما بمب هسته‌ای معنا و جایگاهی ندارد.
صادقی عنوان کرد: طبیعتاً آنها ناراحتند از اینکه این فضای مذاکره به سمتی می‌رود که حقانیت جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه اهل گفت‌وگو و مذاکره است، ثابت می‌شود و مسلماً بازنده این صحنه صهونیست‌ها وبازیگردان آن‌ها یعنی نخست وزیرشان است لذا تلاش می‌کنند تا این شکست را به طریقی جبران کنند.
دبیر اول هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه این تلاش‌های صهیونیست‌ها بی‌فایده است، گفت: جمهوری اسلامی ضمن اینکه از حقوق و منافع و مصالح خود دفاع می‌کند اهل مذاکره است و آن کسی که بازنده این طراحی است، خودشان هستند.

قدرت معنوی جمهوی اسلامی؛ بزرگترین عامل شکست استکبار 
وی اظهار کرد: آن‌ها می‌دانند که مسئله، بحث هسته‌ای نیست بلکه بحث قدرت معنوی جمهوری اسلامی است که در سراسر جهان به اثبات رسیده است به خصوص در منطقه خاورمیانه اکنون قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون برای همه ثابت شده است.
نائب رئیس شورای اجرایی بین‌المجالس جهانی ایران ادامه داد: اخیراً وزیر دفاع آمریکا اظهار کرده که جمهوری اسلامی بدون انرژی هسته‌ای هم به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده و نگرانی عمده آن‌ها همین است که جمهوری اسلامی به‌عنوان یک محور و ستونی تبدیل شده است که در حقیقت مقابل قدرت‌های ظالم ایستاده و برای دفاع از مظلوم همه تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

‌وی در ادامه در پاسخ به اینکه بهترین پاسخ ملت ایران ‌مقابل اظهارات نخست وزیر صهیونیستی چیست؟ گفت: مردم ما به این ادبیات و نمایش‌های ناتانیاهو و سردمداران آمریکایی عادت کردند اما در عین حال اینکه ما به اصول خود پایبند باشیم و منافع خود را به‌عنوان یک اصل قلمداد کرده و در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها حضور پیدا و از مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها تبعیت کنیم، بزرگترین پاسخ به قدرت‌های استکباری است.

صادقی تأکید کرد: ما ضمن اینکه دوست داریم به پیشرفت‌ها و درجات بالای علمی برسیم در عین حال اهل مذاکره هم هستیم اما این نافی حقوق ما نیست بلکه ما مذاکره را با رشد و پیشرفت و شکوفایی همزمان می‌خواهیم.

captcha