مادر شهیدان کشوری امروز تشییع می‌شود
کد خبر: 2904366
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

مادر شهیدان کشوری امروز تشییع می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ/ ساسان حق‌شناس: مادر شهیدان معزز احمد و محمد کشوری شامگاه هفتم اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت. پیکر فاطمه سیلاخوری ساعت ۱۰ صبح امروز، شنبه نهم اسفندماه از میدان شهید کشوری شهرستان قائمشهر تا مزار شهدای سیمرغ تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، فاطمه سیلاخوری، مادر خلبان شهید احمد و بسیجی شهید محمد کشوری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

مادر مکرم شهیدان کشوری در طول دوران هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را در راه دفاع از دین مبین اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد و پس از سال‌ها ادامه دادن راه شهیدان خود نیز در جوار قرب الهی آرام یافت.

فاطمه سیلاخوری از دوم اسفندماه جاری به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شد و شامگاه هفتم اسفندماه در سن 82 سالگی دار فانی را وداع کرد.

بر اساس اعلام بنیاد شهید شهرستان قائمشهر، مراسم تشییع پیکرفاطمه سیلاخوری ساعت 10 صبح شنبه نهم اسفندماه جاری، از میدان شهید کشوری شهرستان قائمشهر تا مزار شهدای سیمرغ تشیع و به خاک سپرده می‌شود.

یادآور می‌شود، سرلشگر شهید احمد کشوری در روز 15 آذر سال 59 درحال بازگشت از ی‍ک م‍‍أم‍وری‍ت ب‍س‍ی‍‍ار م‍ش‍ک‍ل و پ‍ی‍روز در منطقه ای‍لام (م‍ی‍م‍ک - دره ب‍ی‍ن‍‍ا) بر اث‍ر اص‍‍اب‍ت ر اک‍ت‌ه‍‍ای دو ف‍رون‍د م‍ی‍گ ع‍راق‍‍ی با آتش گرفتن بالگرد ایشان در خ‍‍اک میهن اسلامی س‍ق‍وط و ب‍ه آرزوی دی‍ری‍ن‍ه‌اش، یعنی شهادت رسید و برادر وی شهید محمد کشوری نیز از بسیجیان مخلص بود که در جبهه‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید.

captcha