چاپ جلد دوازدهم دایرةالمعارف قرآن/ سه جلد از شرح فارسی «اسفار اربعه» در راه است
کد خبر: 2780953
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
عبدالهادی اشرفی خبر داد:

چاپ جلد دوازدهم دایرةالمعارف قرآن/ سه جلد از شرح فارسی «اسفار اربعه» در راه است

گروه ادب: مدیر تولید موسسه بوستان کتاب از چاپ مجلد دوازدهم دایرةالمعارف قرآن کریم خبر داد و افزود: جلد چهارم از شرح فارسی «اسفار اربعه» تا نیمه بهمن چاپ می‌شود و دو جلد پنجم و ششم این دوره نیز در دست چاپ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید مؤسسه بوستان کتاب، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: جلد دوازدهم دایرةالمعارف قرآن کریم از سوی این مرکز به تازگی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که این اثر به 25 تا 30 جلد برسد، گفت: از دیگر کتاب‌هایی که این موسسه در دست چاپ دارد، کتاب «ولایت فقیه در عمل و اندیشه آخوند خراسانی» است که محمدصادق مزینانی آن را به رشته تحریر درآورده است.
به گفته مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، جلد چهارم شرح فارسی «اسفار اربعه» صدرالدین محمد شیرازی (ملاصدرا) به تازگی منتشر شده است. جلد سوم این دوره در سال گذشته منتشر شد و جلد پنجم و ششم آن نیز در دست چاپ است و تا نیمه بهمن به بازار ارائه می‌شود. همچنین بوستان کتاب در نظر دارد که جلد هفتم این کتاب را برای ارائه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده کند.
حجت‌الاسلام اشرفی با اشاره به برگزاری کنگره‌ای با عنوان پاسداشت آیت‌الله شیخ مهدی آصفی اظهار کرد: از آثار دیگر بوستان کتاب، انتشار 20 اثر از آثاری است که درباره یا به قلم شیخ مهدی آصفی است که جمع‌آوری، تنظیم و تدوین آن توسط دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده در بوستان کتاب منتشر شده است.

captcha