شهيدانی مانند «كشوری» محصول خانواده‌هايی هستند كه الگويشان امام حسين(ع) است
کد خبر: 2235612
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۱

شهيدانی مانند «كشوری» محصول خانواده‌هايی هستند كه الگويشان امام حسين(ع) است

استاندار ايلام روز 17 آذرماه در يادواره سردار شهيد احمد كشوری و 50 شهيد دهستان بولی گفت: خانواده‌های شهدايی مانند شهيد كشوری حضرت سيدالشهدا(ع) را الگوی تربيتی فرزندان خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مجتبی اعلايی، استاندار ايلام، 17 آذرماه در يادواره سردار شهيد خلبان، احمد كشوری و 50 شهيد دهستان بولی كه روز 17 آذر‌ماه در جوار امامزاده سيد‌محمد(ع) برگزار شد، اظهار كرد: شهيدانی مانند شهيد كشوری و 50 شهيد دهستان بولی محصول خانواده‌هايی بودند كه با الگو گرفتن از اهل بيت و حضرت سيدالشهدا(ع) توانستند فرزندانی اين‌چنين را تحويل جامعه دهند كه با شجاعت خود را فدای ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی كنند.
وی هدف از برگزاری چنين يادواره‌هايی را نيازمندی جامعه به راه و روش شهدا دانست و تصريح كرد: شهدا آن قدر بزرگ هستند كه با گذشت زمان فراموش نخواهند شد، بلكه اين ما هستيم كه بايد با برگزاری چنين يادواره‌هايی توجه شهدا را به خود جلب كنيم و از آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و سپردن آن به‌دست صاحب اصلی‌اش مدد گيريم.
استاندار ايلام وظيفه مسئولان را در اين برهه از زمان خدمت بی‌منت به مردمی دانست كه نمونه پايمردی و شجاعت هستند و اهدای 50 فرزند رشيد از دهستان بولی به انقلاب اسلامی و شهادت سرداری مانند شهيد كشوری در اين منطقه، ايجاب می‌كند كه به اين منطقه رسيدگی بيشتری شود.
وی با بيان اينكه راه اكرام شهيدان، تكريم بازماندگان است، از مديران حاضر در يادواره، فرماندار ايلام، معاونان استاندار، رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامی، مسئولان شركت آب و فاضلاب و مسئولان امر بهداشت خواست تا با برنامه‌ريزی دقيق زمينه آبادانی بيشتر اين دهستان را فراهم كنند.
captcha