محفل بين‌المللی انس با قرآن استانبول به كار خود پايان می‌دهد
کد خبر: 1952442
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷

محفل بين‌المللی انس با قرآن استانبول به كار خود پايان می‌دهد

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل بين‌المللی انس با قرآن كريم كه به همت سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی(آيسسكو) و با مشاركت انجمن جهانی حفظ قرآن و انجمن خيريه «دارالسلام» تركيه از دوازدهم تير در استانبول آغاز شده، فردا؛ شانزدهم تير به كار خود پايان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه تركيه به نقل از ISESCO، حافظان و قاريانی از كشورهای عربستان سعودی، مصر، سريلانكا، بنين، قرقيزستان، فرانسه، فيليپين، يمن، سوريه، سودان، تاتارستان، استراليا، بلغارستان، اوكراين و تركيه در اين محفل بين‌المللی قرآن كريم حضور دارند و به قرائت آيات كلام‌الله مجيد می‌پردازند.
اين محفل قرآنی با هدف تقدير از قاريان و حافظان بين‌المللی و نيز آشنايی خادمان قران با يكديگر برای برگزاری نشست‌ها و محافل مشترك دينی در حال برگزاری است.
همچنين شركت‌كنندگان در اين محفل بين‌المللی مسائلی چون روش‌های بهبود آموزش قرآن در مدارس دينی، گسترش همكاری‌ها ميان مراكز اسلامی در سراسر جهان، استفاده از تجربيات موفق در آموزش سريع حفظ قرآن كريم و بهره‌گيری از فن‌آوری‌های نوين همچون اينترنت و ماهواره در توسعه تعاليم دينی را نيز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌دهند.
«يوسف ابو دقة» كارشناس برنامه‌ريزی آموزشی به عنوان نماينده سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی در اين محفل قرآنی حضور دارد.
captcha