رعایت کرامت انسانی و حقوق یکدیگر در رانندگی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 1446041
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
حجت‌الاسلام انصاریان:

رعایت کرامت انسانی و حقوق یکدیگر در رانندگی مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی: توجه به کرامت انسانی و رعایت حق و حقوق یکدیگر در رانندگی از موارد مهمی است که رانندگان تاکسی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام حسین انصاریان، مدرس اخلاق و پژوهشگر دینی در جمع رانندگان تاکسی‌های شهری شیراز که در راستای سلسله برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی و معنویت گردهم آمده بودند، گفت: امروز باید الگوی رفتاری رانندگان تاکسی خداوند و پس از آن ائمه اطهار باشد و طوری با مردم برخورد کنند که ترویج‌دهنده فرهنگ ناب اسلامی در جامعه باشند.
وی ادامه داد: توجه به کرامت انسانی و رعایت حق و حقوق یکدیگر در رانندگی نیز از موارد مهمی است که رانندگان تاکسی باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.
حجت‌الاسلام انصاریان با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی باید به کار خود که خدمت به مردم است افتخار کنند، گفت: رانندگان تاکسی باید طوری با مردم برخورد کنند که به عنوان سفیران فرهنگ بتوانند موضوع ترویج فرهنگ و به خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به بهترین شیوه در جامعه اشاعه دهند.
این استاد حوزه عنوان کرد: موضوع مهم اخلاق و فرهنگ است و این دو نباید در خدمت‌رسانی رانندگان تاکسی مورد غفلت واقع شده و به نوعی به فراموشی سپرده شود.
یادآور می‌شود، این برنامه توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری سازمان تاکسیرانی برگزار شد و مورد استقبال رانندگان تاکسی قرار گرفت.
محوریت موضوع این جلسه نیز با توجه به دهه کرامت حفظ کرامات انسانی و اخلاق نیکو داشتن و برخورد شایسته با مردم بود.

captcha