اعزام 6 هزار نفری راهیان‌ نور دریایی خلیج فارس به جزیره خارگ
کد خبر: 1387820
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
سردار رزمجو خبر داد؛

اعزام 6 هزار نفری راهیان‌ نور دریایی خلیج فارس به جزیره خارگ

گروه اجتماعی: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اعزام 6 هزار نفری راهیان‌ نور دریایی خلیج فارس به جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در نشست خبری راهیان نور دریایی خلیج فارس با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در بوشهر اظهار کرد: اردوی راهیان‌ نور دریایی از امروز تا 13 فروردین‌ماه 93 انجام خواهد شد و در این مدت حدود 6 هزار نفر را به جزیره خارگ اعزام خواهیم کرد، که اکثر اعزام‌شدگان را اساتید، دانشجویان، خانواده معظم شهدا، دانش‌آموزان، معلمین و دیگر اقشار جامعه تشکیل می‌دهند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: برای اعزام کاروان راهیان‌نور دریایی که مهمانانی هم از دیگر استان‌ها به این اردو اعزام خواهیم کرد، دو شناور نیروبر بزرگ همراه با شناور سبک اسکورت هم داریم که در ترابری زائران راهیان‌نور به ما کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: نیروی دریای سپاه علاوه بر اعزام کاروان راهیان‌نور به خارگ، در اعزام زائران به منطقه عملیات والفجر هشت در اروند نیز حضور دارد به طوری که در جلسه مشترک ستاد راهیان نور و نیروی دریایی سپاه، این منطقه به منظور بازدید قشرهای مختلف در قالب کاروان راهیان‌ نور به نیروی دریایی سپاه سپرده شده است.

رزمجو در ارتباط با برنامه‌های کاروان‌های راهیان‌نور در خارگ اظهار کرد: بازدید از بخش‌های مختلف تاریخی، صنعتی، مناطق جنگی خارگ و همچنین بازدید از نمایشگاه و موزه دفاع مقدس از برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور به خارگ است و زائران با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در خارگ آشنا می‌شوند.

وی در ادامه گفت: تحویل بسته‌های فرهنگی، حضور تیم‌های پزشکی، غواصی، گشت‌های دریایی از دیگر ویژه برنامه‌های کاروان‌های راهیان‌نور دریایی در خارگ خواهد بود.

یادآور می‌شود، در پایان نشست خبری از رسانه‌های گروهی و خبرنگاران فارس، ایکنا، شبستان، لیمر، ایرنا و تسنیم در بوشهر به منظور بیشترین ارتباط خبری، توسط  سردار رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.

captcha