۲۰ هزار زائر البرزی راهی مرقد مطهر امام(ره) می‌شوند
کد خبر: 4145188
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

۲۰ هزار زائر البرزی راهی مرقد مطهر امام(ره) می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج از اعزام ۲۰ هزار زائر از شهرستان کرج به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) به حرم مطهر ایشان خبر داد.

رحلت امام خمینی

به گزارش ایکنا از البرز، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج، امروز، 11 خرداد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در نشست با مدیران کرج، اظهار کرد: روز گذشته شهرستان کرج میزبان استقبال از زائرانی بود که از غرب کشور عازم مراسم باشکوه سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) بودند.

وی با اشاره به مردمی‌بودن برنامه‌های این مراسم گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرستان جهت حضور مشتاقان و زائران به حرم مطهر و برای برنامه‌های ویژه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) استفاده شده است.

آقابراری گفت: ۳۵۰ ناوگان اتوبوس برای حمل و نقل این زائران از کرج پیش‌بینی شده است که ۳۰۰ ناوگان آن توسط شهرداری کرج، سپاه ناحیه امام هادی(ع)، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و ۵۰ ناوگان نیز به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع)، ناحیه امام جواد(ع) و شهرداری های کرج، محمدشهر و ماهدشت فراهم شده و مهیای جابجایی مسافران خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج بیان کرد: ساماندهی و برنامه‌ریزی جهت اعزام زائران توسط فرمانداری کرج، سپاه استان و نواحی با همکاری اعضای ستاد سالگرد امام خمینی (ره) در شهرستان کرج از جمله اصناف، مجمع امور صنفی، بنیادشهید و امورایثارگران صورت گرفته است.

آقابراری گفت: امسال در سالگرد ارتحال معمارکبیر انقلاب اسلامی دو جنبه قابل توجه است که از این رو برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران به مرقد در راستای تجدیدمیثاق و بیعت با آن امام همام و همچنین برگزاری آیین بزرگداشت در شهرستان تدارک و برنامه‌های خوبی برای حضور اهالی ولایتمدار و انقلابی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha