ثبت‌نام 650 نفر در مسابقات سراسری قرآن در البرز
کد خبر: 4143761
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

ثبت‌نام 650 نفر در مسابقات سراسری قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از ثبت‌نام 650 نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 250 نفر آقا و دیگر ثبت‌نام‌کنندگان بانوان هستند.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: آمار ثبت‌نام‌کنندگان در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان البرز به تفکیک رشته و شهرستان از ابتدای شروع ثبت‌نام مسابقات تا امروز، ثبت شد که تا این لحظه 650 نفر در مسابقات قرآن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 250 نفر آقا و باقی بانوان هستند که به تفکیک در ۱۳ رشته شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام این مسابقات از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه و از طریق درگاه اینترنتی مسابقات به نشانی  Quraniran.ir شروع و تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه نسبت به دوره قبل تا این لحظه آمار ثبت‌نام‌کنندگان از رشد خوبی برخوردار است، افزود: از علاقه‌مندان قرآن کریم بالای ۱۸ سال استان دعوت می‌کنیم برای ارزیابی مهارت و توانایی خود در رشته‌های مختلف قرآن کریم در این مسابقات شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: آیین‌نامه و منابع مسابقات در سایت www.quraniran.ir قابل دریافت است و از متقاضیان می‌خواهیم که ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha