مسئولان بدانند برای هر صندلی مدیریتی 73 ‎شهید داده‌ایم
کد خبر: 4143235
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز:

مسئولان بدانند برای هر صندلی مدیریتی 73 ‎شهید داده‌ایم

علی زندی‌فر گفت: در نظام جمهوری اسلامی برای هر صندلی مديريتی 73 شهيد تقديم انقلاب شده است و اين موضوع وظيفه و مسئوليت مديران را سنگين و حساس‌تر می‌كند.

همایش گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش ایکنا از البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که صبح امروز، سوم خردادماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش این اداره‌کل برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و به گردن همه حق دارند، گفت: ما باید با خدمت صادقانه و خالصانه پاسدار حرمت خون شهدا و آرمان‌های انقلاب باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی برای هر صندلی مديريتی 73 شهيد تقديم انقلاب شده است كه اين موضوع وظيفه و مسئوليت مديران را سنگين و حساس‌تر می‌كند، افزود: حفظ دستاوردهای شهدا وظیفه شرعی و قانونی و رمز عبور از بحران‌هاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد، نماد بارز غیرت مقدس ملت مقابل دشمنان است که با دسیسه خیال تجاوز به منافع ملت را در سر می‌‌پروراندند. آزادسازی خرمشهر رویدادی خدایی و سند افتخار رشیدمردان و زنان ایثارگر ایران اسلامی است. این مملکت تحت حمایت الهی مقابل دشمن شکست‌ناپذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات راهداری البرز برای بهبود وضعیت راه‌های استان و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های زیادی در این حوزه در حال اجراست. اولویت اول این اداره‌کل ارتقای ایمنی جاده و حفظ جان مردم است. ایمن‌سازی محور کرج ـ چالوس، تعریض محورهای قزلحصار، سهیلیه، علیخان ـ سلطان، سعیدآباد و آسفالت محور تهراندشت از جمله اقداماتی است که برای تحقق این هدف در حال انجام است.

زندی‌فر توضیح داد: همچنین برای بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های شهرستان طالقان حدود 140 میلیارد تومان پروژه در قالب چندین قرارداد تعریف شده است که اجرا و تکمیل آنها تأثیر بسزایی در ارتقای ایمنی را‌ه‌های این شهرستان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان بر ترویج تفکر جهادی و بسیجی تأکید کرد و گفت: با این تفکر هر کس در هر جایگاهی که باشد می‌تواند رضایت خداوند و مردم را جلب کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی خان‌بابایی، رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز نیز اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که اگر ما به این جمله به‌درستی دقت کنیم شاید به اندازه چندین کتاب معنا و مفهوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای آزادسازی خرمشهر همه نیروی‌های نظامی و مردمی دست به دست هم دادند و افتخاری بزرگ را رقم زده و دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند و این کار جز با مدد الهی امکان‌پذیر نبود، افزود: در جریان اشغال خرمشهر تمام کفر در مقابل تمام اسلام صف‌آرایی کرده بود، به‌طوری که بعد از بازپس‌گیری خونین‌شهر، 19 هزار اسیر از 25 کشور دنیا گرفتیم که در جبهه باطل علیه حق می‌جنگیدند.

رئیس سازمان بسیج ادارات استان البرز در پایان با یادآوری اینکه امنیت و آرامش امروز کشور حاصل جانفشانی شهدا و ایثارگرانی است که با خلوص نیت برای دفاع از جان و خاک و ناموس این وطن از جان خود گذشتند، گفت: برای پاسداشت خون شهدا هر کس در هر مسئولیتی که هست باید به بهترین شکل ممکن عمل کند.

یادآور می‌شود، در این مراسم امیر سرلشکر اسدالله حیدری و امیر سرتیپ خلبان کیکاووس گزوف به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر پرداختند. همچنین از خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha