آغاز به کار 150 آشپزخانه اطعام مهدوی در البرز
کد خبر: 4130576
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

آغاز به کار 150 آشپزخانه اطعام مهدوی در البرز

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۱۵۰ آشپزخانه مهدوی برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان در این استان آغاز به کار کردند.

آشپزخانه اطعام مهدوی

امید نجفی‌فرد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ۱۵۰ آشپزخانه مهدوی برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان در این استان آغاز به کار کردند.

وی افزود: در پویش اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، توزیع دو میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی تا پایان ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است .

این مسئول بابیان اینکه طرح اطعام مهدوی یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، گفت: براساس هماهنگی‌ صورت گرفته علاوه بر این طرح جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به‌طورجدی پیگیری خواهد شد.

نجفی‌فرد توضیح داد: همچنین توزیع ۱۷۵ هزار بسته معیشتی، یک میلیون و ۳۰۰ هزار افطاری ساده و طرح مفتاح الجنه از جمله سایر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند ،افزود: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه رمضان محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

انتهای پیام
captcha