حل مشکلات جامعه با «مهرواره محله همدل» میسر می‌شود
کد خبر: 4130327
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

حل مشکلات جامعه با «مهرواره محله همدل» میسر می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اجرای طرح سراسری «مهرواره محله همدل دو» در استان، گفت: در قالب این مهرواره مسائل و معضلات محلات روایت می‌شود و این طرح نسبت به مقتضیات جامعه طراحی شده تا منجر به رفع آن شود.

«مهرواره محله همدل»

حجت‌الاسلام محمد معینی، معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح سراسری مهرواره محله همدل دو در استان، اظهار کرد: مهرواره محله همدل نسبت به همه مقتضیات جامعه طراحی و پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این مهرواره سه گام حل مسئله، روایت حل مسئله و نشر خوبی‌ها طراحی شده و اهدافی، چون ایجاد تقویت جهاد تبیین، تقویت شبکه کنشگران مؤمن، تقویت امید بر مبنای گام دوم انقلاب، ترسیم مسیر پیشرفت جامعه بر مبنای جامعه اسلامی، تعریف نقش محوری مردم و تقویت نگاه محله محور را دنبال می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: در این مهرواره تلاش شده تا مردم به ویژه دهه هشتادی‌ها را پای کار بیاوریم و کمک کنیم تا اعضای محلات حل مسئله و مسئله‌شناسی کنند و بتوانند موضوعات اجتماعی و فرهنگی محله خود را شناسایی و به حل آن کمک کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: مهرواره محله همدل در روایت حل مسئله و نشر خوبی‌ها اهمیت بسزایی دارد، زیرا روایت درست سبب جریان‌سازی و گفتمان‌سازی می‌شود.

معینی گفت: حل مشکلات محلات توسط افراد محل سبب امیدآفرینی خواهد شد و این موضوع موجب افزایش همدلی می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: شبکه راویان در حل مسئله در مهرواره محله همدل مطرح است و روایت این راویان باید در شبکه‌های مختلف مجازی و رسانه‌ای نشر داده شود.

انتهای پیام
captcha