تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم ٢٢ بهمن در البرز
کد خبر: 4120974
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم ٢٢ بهمن در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه یوم‌الله ۲۲بهمن در این استان خبرداد.

تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم ٢٢ بهمن در البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی پلیس راهنمایی رانندگی البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد: طبق برنامه‎‌ریزی در محدوده‌های راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرج از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن برنامه ممنوعیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: مسیرهای پیش‌بینی شده برای راهپیمایی در کرج از میدان شهدا، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی، آزادگان از مقابل مسجد مهدویه، چهارراه طالقانی، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی، فلکه اول رجایی شهر، بلوار ماهان، میدان جمهوری اسلامی، میانجاده، سه‌راه رجایی‌شهر، میدان سپاه ، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی و میدان والفجر، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی و میدان جمهوری اسلامی خواهد بود.

رحمتی‌پور افزود: ممنوعیت تردد نیز از میدان شهدا به سمت میدان سپاه، میانجاده به سمت میدان سپاه، میدان والفجر به سمت میدان سپاه و مسجد مهدویه در آزادگان به سمت چهار راه طالقانی و فلکه اول گوهردشت به سمت میدان سپاه ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: پلیس راهور البرز از ساعات اولیه صبح همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی به کار گرفته و به رانندگان توصیه می‌شود از توقف در محل‌های ممنوعه و خطوط عبوری معابر خودداری کنند.

وی از عموم شهروندان خواست تاقبل از شروع محدودیت ترافیکی خودروهای خود را از مسیرهای تعیین شده خارج کنند.

این مسئول یادآورشد: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی کرج اقدام به جابه‌جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha