اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در البرز
کد خبر: 4119700
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در البرز

طرح پیوند «مسجد و مدرسه» با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد و همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش در البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد همچنین ارتباط بیشتر مسجد و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور اجرای این طرح تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز منعقد خواهد شد.

شکری با بیان اینکه در طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» دانش‌آموزان با حضور در مساجد در جوار کانون‌های فرهنگی و هنری یک روز شاد با اجرای برنامه‌های مختلف دارند، گفت: این طرح در برخی مساجد شاخص با حضور دانش‎‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد، تقویت بین مساجد و آموزش و پرورش همچنین شکوفایی استعداد‌های جوان و تعالی حوزه فرهنگ با حضور جوانان در مساجد از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: هر قدر حضور دانش‌آموزان در مساجد و حضور امام جماعت در مدارس بیشتر شود، قطعا به‌واسطه پاسخگویی به سؤالات و شبهات، این نسل کمتر در دام تبلیغات دشمن می‌افتد.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای حداکثری طرح پیوند مسجد و مدرسه نیازمند عزم جدی مسئولان مربوطه است تا موانع موجود برای اجرای وسیع این طرح از میان برداشته شود.

انتهای پیام
captcha