آغاز ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت راویان پیشرفت در البرز
کد خبر: 4118244
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

آغاز ثبت‌نام دوره مقدماتی تربیت راویان پیشرفت در البرز

دوره مقدماتی آموزش رسانه‌ای راویان به همت اداره‌کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ویژه رؤسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی برگزار می‌شود و فراخوان ثبت‌نام این دوره در البرز اعلام شد.

دوره مقدماتی تربیت راویان پیشرفت

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان ثبت‌نام در دوره مقدماتی آموزش رسانه‌ای راویان به همت اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ویژه رؤسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، کارشناسان فرهنگی بانوان، اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان، اعضای شبکه خانه مادری و فعالان فرهنگی در البرز اعلام شد.

این دوره شامل ۳۰ جلسه محتوایی، هشت جلسه مهارتی و سه جلسه برخط است که سرفصل‌های بخش محتوایی شامل جایگاه قصه در رسانه، تاریحچه شبکه‌های اجتماعی، معناسازی رخداد در شبکه‌های اجتماعی، جنگ شناختی جهاد تبیین و... و سرفصل‌های بخش مهارتی فیلم‌برداری موبایلی، تدوین فیلم با موبایل، اصول نویسندگی، اصول خبرنگاری و روایت عکاسی با موبایل و... است که به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان از طریق نشانی اینترنتی https://b۲n.ir/m۸۲۲۶۵ می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۶۲۵۲ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، برگزیدگان دوره مقدماتی به دوره تخصصی حضوری راه می‌یابند و به شرکت‌کنندگان نیز گواهینامه معتبر از سوی جنبش فکری سینما انقلاب و مرکز تربیت مربی کرامت اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha