دستاوردهای انقلاب با کمک اصحاب رسانه به مردم معرفی شود
کد خبر: 4118099
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
مدیرکل صدا‌وسیمای البرز:

دستاوردهای انقلاب با کمک اصحاب رسانه به مردم معرفی شود

علی صادق‌مقدسی با اشاره به اینکه برخی از مردم از پیشرفت‌های کشور باخبر نیستند، گفت: دستاوردهای انقلاب باید با کمک اصحاب رسانه به مردم معرفی شود.

دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، علی صادق‌مقدسی، مدیرکل صداوسیمای البرز، 9 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت برنامه‌های دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: از روی گزارشات کشورهای غربی به‌‌خوبی متوجه پیشرفت‌های ایران قوی می‌شویم و در مسیر تمدن اسلامی حرکت می‌کنیم.

وی افزود: متأسفانه برخی از عناصر داخلی نظام سلطه به‌دنبال سیاه‌نمایی هستند و اجازه نمی‌دهند پیشرفت‌ها و توسعه علمی و جهش‌ها انعکاس پیدا کند که با کمک شما خبرنگاران باید این پیشرفت‌ها معرفی شود؛ باید قدر جهش‌های علمی را که بعد از انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است را بدانیم.

مدیرکل صداوسیمای البرز با بیان اینکه برخی از مردم از پیشرفت‌های کشور باخبر نیستند، توضیح داد: ما باید تعبیر رهبر معظم انقلاب از علم را نصب‌العین خود قرار دهیم و به‌دنبال نوآوری در علم و کشف در علوم باشیم و باید بسیاری از منویات ایشان که از سال‌های گذشته اجرا نشده به‌ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، مورد توجه قرار دهیم.

وی با تأکید بر مردمی‌ شدن جشن‌های دهه فجر گفت: زمانی که به جشن انقلاب فرانسه نگاه می‌کنیم می‌بینیم این جشن با حضور نیروهای ارتش و تعدادی معدود از مردم برگزار می‌شود حال اینکه در ایران تعداد کثیری از مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند و باید بُعد مردمی بودن این جشن‌ها تقویت شود.

صادق‌مقدسی با اشاره به ضرورت بازخوانی آرمان‌ها و شعارهای انقلاب بیان کرد: باید فضای نقد سازنده را در میان مردم فراهم کنیم و مباحث فرامرزی بودن انقلاب اسلامی را مطرح کرده و به نقش ملیت‌های مختلف و مذاهب متعدد در پیروزی انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی در پایان به اهمیت هم‌افزایی بیشتر در اجرای برنامه‌ها پرداخت و گفت: صدا‌وسیمای البرز آماده پخش سرودهای انقلابی نوجوانان و جوانان از دل مردم تا میان راهپیمایی روز 22 بهمن است.

انتهای پیام
captcha