نیروهای انقلابی پرچمدار فرهنگ و هنر باشند
کد خبر: 4118056
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
معاون فرهنگی وزارت ارشاد:

نیروهای انقلابی پرچمدار فرهنگ و هنر باشند

یاسر احمدوند گفت: بعد از دوران دفاع مقدس مسیری که ایجاد شد شاید در مسیر انقلاب فرهنگی نبود و انحرافاتی شکل گرفت، اما تلاش دولت بر آن است که بتوانیم جریان فرهنگی که امام راحل(ره) مدنظر داشت محقق شود که در این مسیر نیروهای انقلابی باید پرچمدار فرهنگ و هنر باشند.

نیروهای انقلابی پرچمدار فرهنگ و هنر باشند

به گزارش ایکنا از البرز، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، نهم بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه کرج اظهار کرد: در یک سال اخیر تلاش شده است که این وزارتخانه در جایگاهی که از آن انتظار می‌رود قرار بگیرد، هر چند با شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه رویکردها به‌گونه‌ای تنظیم شده است که اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی محقق شود، افزود: بعد از دوران دفاع مقدس مسیری که ایجاد شد شاید در مسیر انقلاب فرهنگی نبود و انحرافاتی شکل گرفت، اما تلاش دولت بر آن است که بتوانیم جریان فرهنگی که امام راحل(ره) مدنظر داشت محقق شود که در این مسیر نیروهای انقلابی باید پرچمدار فرهنگ و هنر باشند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همان مسیر امام راحل را راهبری می‌کنند و ما نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مسیر را طی خواهیم کرد، تصریح کرد: هدف از استقرار نظام اسلامی این بود که پرچم دین خدا برافراشته و به سنت‌های پیامبر(ص) عمل شود، مظلومان در امان باشند و اصلاح صورت بگیرد.

 وی تأکید کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش‌ها بر این است که مسیر را در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی پیش ببریم هرچند سختی‌ها و موانعی هست، ولی اراده جمعی بر تحقق اهداف تعیین شده است. حمایت از اهل فکر، فرهنگ، تئاتر، مطبوعات و کتاب و سینما در حوزه دین و انقلاب مدنظر است که البته تربیت و آموزش نیروی انسانی در این حوزه سخت است که باید زیرساخت‌های آن را نیز آماده کنیم.

احمدوند بیان کرد: به همین منظور تقویت مساجد، کانون‌های دینی و کتابخانه‌ها در اولویت قرار گرفته است ضمن اینکه باید به دنبال تقویت نگاه‌های ناظر بر مشکلات فرهنگی باشیم تا این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام
captcha