اعلام فراخوان جذب خادم افتخاری کربلا در البرز
کد خبر: 4117697
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ویژه هنرمندان جهادی

اعلام فراخوان جذب خادم افتخاری کربلا در البرز

فراخوان مجتمع بین‌المللی مهدیون کرج برای همکاری به‌عنوان خادم افتخاری در تخصص‌های مختلف جهت ساخت و آماده‌سازی تجهیزات نمایشگاه مهدویت در کرج و کربلا اعلام شد.

نمایشگاه مهدویت

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان نذر خدمتگزاری برای حضرت صاحب‌الزمان(عج) از سوی مجتمع بین‌المللی مهدیون کرج اعلام شد. این مجتمع در نظر دارد جهت ساخت و آماده‌سازی تجهیزات نمایشگاه مهدویت در کرج به‌صورت پاره وقت تا 30 بهمن‌ماه و سپس اجرای آن در کربلای معلی به‌صورت تمام وقت از پنجم تا 20 اسفندماه، مصادف با ایام نیمه شعبان از افراد مستعد و توانمند با تخصص‌های ذیل خادم افتخاری جذب کند.

رشته‌های مهندسی معماری، طراح و ایده‌پرداز هنری، گرافیست مسلط به فتوشاپ، جوشکار، برقکار، آشنا به سیستم‌های صوتی و تصویری، ماکت‌ساز، مترجم کاملا مسلط به زبان عربی(عراقی)، نقاش هنری، نیروی فنی ماهر و خلاق تصویربردار و تدوین‌گر حرفه‌ای از جمله تخصص‌های اعلام شده در این فراخوان است.

داشتن گذرنامه با حداقل هشت ماه اعتبار، توانمندی جسمانی، تبعیت کامل و روحیه جهادی از جمله شرایط اعلام شده برای جذب خادم افتخاری است.

یادآور می‌شود، حضور افراد در ایام ساخت و آماده‌سازی نمایشگاه کربلا در کرج به‌صورت پاره وقت و در برگزاری نمایشگاه کربلا کاملا در اختیار مدیریت نمایشگاه است. شرکت در نمایشگاه کربلا منوط به حضور فعال و مستمر در کارهای آماده‌سازی خواهد بود. همچنین، اسکان و غذا در این مدت بر عهده مدیریت نمایشگاه بوده و هزینه عزیمت برای کربلا مبلغ سه میلیون تومان است.

انتهای پیام
captcha