هشدار برای پیک هشتم کرونا در البرز
کد خبر: 4110876
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

هشدار برای پیک هشتم کرونا در البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن هشدار برای پیک هشتم کرونا گفت: در مقایسه با هفته گذشته تعداد مراجعان سرپایی استان افزایش داشته و از حدود ۵۵۰ نفر به ۷۰۰ نفر رسیده است.

پیک هشتم کرونا

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز، شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به ورود زیرسویه جدید کرونا به کشور اظهار کرد: تاکنون چند مورد ابتلا به این زیرسویه در کشور گزارش شده است و این زنگ خطری برای ورود به پیک هشتم کرونا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از ابتلا به این زیرسویه جدید در البرز گزارش نشده است، گفت: در شرایط کنونی مردم باید استفاده از ماسک و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اضافه کرد: در مقایسه با هفته گذشته تعداد مراجعان سرپایی استان افزایش داشته و از حدود ۵۵۰ نفر به ۷۰۰ نفر رسیده است. البته وضعیت ابتلا همچنان ثابت است و آمار مبتلایان افزایش محسوسی نداشته است.

صیادی با بیان اینکه زیرسویه جدید قدرت انتشار بالایی دارد، بر این اساس از مردم درخواست می‌شود نسبت به تزریق دز یادآور اهمال نکنند، گفت: واجدین شرایطی که شش ماه از تزریق دز قبلی‌شان گذشته باید نسبت به تزریق دز جدید اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha