رقابت 180 هزار دانش‌آموز البرزی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن
کد خبر: 4104978
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

رقابت 180 هزار دانش‌آموز البرزی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از اجرای مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: بیش از 180 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت می‌کنند.

مسابقات قرآن

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های متعدد آموزش و پرورش در راستای گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز گفت: مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از 180 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان البرزی در ۱۱ رشته مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد، افزود: مرحله آموزشگاهی، نخستین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی است که توسط مدارس به اجرا در می‌آید.

این مسئول با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این هفته اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، 10 محفل انس با قرآن متمرکز استانی، ۴۰ محفل منطقه‌ای و شهرستانی، 22 محفل قرآنی در مراکز دارالقرآن با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

سلیمیان برگزاری نشست‌هایی با موضوع آشنایی با سیره علمی و عملی امام حسن عسکری(ع)، نشست‌های مهدویت و نشست‌های سیره فاطمی را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز بیان کرد که در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha