اعزام یک هزار خانواده ایثارگر البرزی به عتبات عالیات
کد خبر: 4104123
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

اعزام یک هزار خانواده ایثارگر البرزی به عتبات عالیات

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اعزام یک هزار خانواده ایثارگر البرزی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: این اعزام پیرو انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر انجام می‌شود.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 12 آذرماه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز و مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه یک هزار نفر از ایثارگران البرزی به همراه خانواده‌هایشان عازم این سفر زیارتی خواهند شد که در مجموع تعداد این ایثارگران به همراه خانواده به سه هزار نفر می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اعزام ۳۰ هزار نفر از ایثارگران کشور به عتبات عالیات، فی‌مابین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر منعقد شده است که سهم استان البرز از این اعزام‌ها سه هزار نفر است.

رستمیان تصریح کرد: در این قرارداد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران تعلق خواهد گرفت و  والدین و همسران شهدا به همراه آزادگان و جانبازان و همسران آنان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه خدمتی ارزشمند به ایثارگران است که به‌منظور برنامه‌ریزی جهت سهولت ثبت‌نام و اعزام ایثارگران به عتبات عالیات منعقد شده است.

انتهای پیام
captcha