امکان بازدید گروهی مدارس از جشنواره «ایران آینده»
کد خبر: 4097216
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

امکان بازدید گروهی مدارس از جشنواره «ایران آینده»

سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران جشنواره «ایران آینده» را به مناسبت هفته ملی نوجوان در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند. علاوه بر امکان بازدید فردی نوجوانان از این رویداد، مدارس نیز می‌توانند به صورت گروهی در جشنواره «ایران آینده» حاضر شوند.

ایران آیندهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته ملی نوجوان، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران جشنواره «ایران آینده» را از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ با برنامه‌های متنوع در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.

علاوه بر امکان حضور نوجوانان با خانواده‌هایشان در جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۲، مدارس مقطع متوسطه اول و دوم نیز می‌توانند برای حضور گروهی در «ایران آینده» اقدام کنند. ساعت حضور دانش‌آموزان به صورت گروهی از ۹ تا ۱۳ در نظر گرفته شده است که روزهای زوج به نوجوانان پسر و روزهای فرد به نوجوانان دختر اختصاص دارد.

دانش‌آموزان در ابتدا با ارائه مشخصات فردی خود کارت دریافت می‌کنند و با شرکت در بازی‌های مختلف و جمع‌آوری امتیاز، می‌توانند از کارت هدیه خرید از باغ کتاب بهره‌مند شوند. جام بازی‌های رومیزی، بازی‌های دیجیتالی مانند لیگ فیفا و واقعیت مجازی، لیزرتگ، فوتبال دستی و چالش‌های فوتبالی، مسابقه سرعتی بازی‌های چندگانه، مسابقه بادبادک‌بازی و استیج، آیتم‌هایی است که برای مراجعه‌کنندگان مدارس در نظر گرفته شده است. همچنین امکان بازدید رایگان از باغ علم نوجوان و باغ علم کودک نیز فراهم شده است.

مسئولان مدارس برای هماهنگی بازدید گروهی از جشنواره «ایران آینده» می‌توانند درخواست خود را در سامانه ۱۸۳۷ ثبت کنند یا به نزدیک‌ترین فرهنگسرا مراجعه کنند. همچنین، با هماهنگی‌هایی که با اداره آموزش و پرورش مناطق تهران انجام شده، مدارس می‌توانند به اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha