شرکت 700 نفر از کارکنان شهرداری کرج در مسابقات قرآن
کد خبر: 4094153
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

شرکت 700 نفر از کارکنان شهرداری کرج در مسابقات قرآن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از شرکت ۷۰۰ نفر در هفتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان این شهرداری خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم برگزار شد.

مسابقات قرآن

محسن برجی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از شرکت ۷۰۰ نفر در هفتمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان شهرداری کرج خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با مشارکت حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این مسابقه روز دوشنبه، 25 مهرماه در سالن شهیدان نژادفلاح برگزار شد، گفت: در این مراسم از نقرات برتر مسابقه با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تبلیغ و ترویج قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی زمینه گسترش روح معنویت در جامعه افزایش می‌دهد، افزود: انس با قرآن کریم سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

برجی با تأکید بر اینکه آموزه‌های قرآنی و تفسیر آن باید برای خانواده‌های پرسنل نیز برگزار شود تا بتوانیم جامعه را به سمت و سوی معنویت سوق دهیم، گفت: برگزاری این دوره از مسابقات نیز در دستورکار شهرداری کرج قرار گرفته است تا خانواده پرسنل نیز بتوانند از آثار انس با قرآن استفاده بیشتری ببرند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به هدایتگر بودن این کتاب آسمانی گفت: قرآن به‌عنوان چراغی برای روشن‌ کردن مسیر افراد به‌واسطه پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان امانت بین مردم گذاشته شده است؛ هرچه برای قرآن وقت بگذاریم خیر و منفعت بیشتری نصیب ما می‌شود.

وی بیان کرد: تلاوت قرآن و نماز تجارتی است که انسان را دچار خسران و پشیمانی نمی‌کند و ترویج قرآن باید در تمامی نهادها و دستگاه‌ها در اولویت باشد.

انتهای پیام
captcha