کار پلیس در ردیف بالاترین عبادت‌هاست
کد خبر: 4090000
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

کار پلیس در ردیف بالاترین عبادت‌هاست

نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی گفت: هدف بزرگ کارکنان فراجا خدمت به مردم، نظام اسلامی و حفظ ناموس و نفوس بوده که در ردیف بالاترین عبادت‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ مهرماه در دیدار فرمانده و جمعی از نیروهای فراجای خراسان‌جنوبی خطاب به کارکنان فراجای خراسان‌جنوبی، گفت: مردم در قالب‌های مختلف نسبت به فداکاری‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اظهار تقدیر می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت کارکنان فراجا در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: هدف بزرگ شما خدمت به مردم، نظام اسلامی و حفظ ناموس و نفوس بوده که در ردیف بالاترین عبادت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تعداد کمی از افرادی که جایگاه و مواضعشان ترجمه حرف دشمن است و گاهی بی محبتی و حتی اهانت و تعدی به جان مقدس نیروهای فراجا می‌کنند جزو مردم نیستند، بیان کرد: ایران جزو امن ترین کشورهای جهان است، اما با این وجود باز هم برخی از چارچوب درک انسانی خارج می‌شوند و سخنانی مخالف این امر بر زبان می‌آورند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: امنیت حد و مرزی دارد که اگر مهاجمی آن حد و مرز را رد کند با خط قرمز پلیس مواجه می‌شود؛ بنابراین دعاهای خیر صالحین، رهبرانقلاب و امام زمان(عج) همراه حافظان امنیت مردم است؛ در حالی که دشمن در تلاش است بدترین آسیب را به مردم وارد کند و این بیداری کارکنان فراجا است که شئون، جان، مال و ناموس مردم را حفظ می‌کند.

انتهای پیام
captcha