برگزاری دوره «عفاف و حجاب» در ادارات البرز
کد خبر: 4089095
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

برگزاری دوره «عفاف و حجاب» در ادارات البرز

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری دوره‌های عفاف و حجاب در ادارات این استان خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان این دوره با روش‌های ترویج حجاب در جامعه آشنا می‌شوند.

«عفاف و حجاب»

لیلا اکبری، مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز بیان کرد: کمیته تبلیغ و ترویج سازمان تبلیغات اسلامی با فعالیت ۲۰۰ بانوی مبلغ دغدغه‌مند در راستای ترویج ارزش‌های فرهنگی و مذهبی اقدام می‌کنند.

وی از برگزاری دوره‌های عفاف و حجاب در ادارات استان با حضور بانوان مبلغ خبر داد و گفت: آنها با حضور در این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان نحوه ترویج درست حجاب و عفاف در ادارات و جامعه را آموزش می‌دهند.

این مسئول بیان کرد: افرادی برای شرکت در این دوره از سوی ادارات معرفی می‌شوند که فن بیان خوبی دارند و با شرکت در این کلاس‌ها این توانمندی آنها در راستای ترویج حجاب به‌کار گرفته می‌شود.

اکبری در پایان به برگزاری دوره توانمندسازی جهادگران ادارات نیز اشاره کرد و افزود: این دوره با تخفیف 50 درصدی برای کارمندان برگزار و محورهای آموزشی شامل شناسایی و مدیریت اردوی جهادی، اشتغال و کارآفرینی در اردوی جهادی، پیشرفت منطقه‌ای، بانوان جهادی، فرهنگ جهادی، آسیب‌های اجتماعی، انتقال تجربه و اخلاق تشکیلاتی می‌شود.

انتهای پیام
captcha